Film, színház, muzsika, média
Bolti ár: 3200,- Ft
Online ár: 2816,- Ft
Kedvezmény: 12%
|
A kultúra és a tömegkommunikáció jogi szabályai
Megjelenés éve: 2008
Oldalszám: 362
Kötés: fűzve
ISBN: 963 9683 35 3
1. kiadás
|
|
...részletesen tárgyalja a kulturális terület és a kommunikáció – 2006 augusztusában hatályos – jogi szabályozását és intézményrendszerét, lehetőséget adva ezáltal a hallgatóknak és a téma iránt érdeklődőknek arra, hogy minden szükséges információhoz hozzájussanak, amit másképpen csak igen nagy mennyiségű és nehezen olvasható joganyag alapján tudnának megismerni.
|
Bővebb leírás
Könyvünk részletesen tárgyalja a kulturális terület és a kommunikáció – 2006 augusztusában hatályos – jogi szabályozását és intézményrendszerét, lehetőséget adva ezáltal a hallgatóknak és a téma iránt érdeklődőknek arra, hogy minden szükséges információhoz hozzájussanak, amit másképpen csak igen nagy mennyiségű és nehezen olvasható joganyag alapján tudnának megismerni.
A kulturális jog keretében a szerző a kulturális igazgatáshoz, vagyis a kultúra hagyományos ágaihoz (művészetek, audiovizuális ügyek, közművelődés, közgyűjtemények, levéltárak, örökségvédelem) kapcsolódó jogi normákat és szabályrendszert ismerteti. Mindezeken túl, a kötet körbejárja a kulturális tevékenységek finanszírozási és közteherviselési szabályait, és összefoglalja a szerzői jog alapjait, amelyek a művészeti élet szempontjából meghatározó jelentőségűek. A kommunikáció jogi szabályozását a következő felépítésben tárgyalja a kötet: sajtójog, hírügynökségi tevékenység, reklámjog, médiajog és „internetjog”. Ez utóbbi a domain-nevek rendszerét, internet-szolgáltatók felelősségét, elektronikus aláírást, elektronikus kereskedelmet, elektronikus információszabadságot és elektronikus ügyintézést foglalja magában.
Hozzászólások
Betöltés... |
|
|
|