Film, színház, muzsika, média
Bolti ár: 2500,- Ft
Online ár: 2250,- Ft
Kedvezmény: 10%
|
FIGYELEM! A könyvből ez az utolsó példány! Amennyiben meg szeretné vásárolni, rendelje meg mielőbb!
Az áruvilág kicsi királyai
Gyerekek a reklámok világában
Megjelenés éve: 2001
Oldalszám: 208
Kötés: puhafedeles
ISBN: 9637910751
0. kiadás
|
|
Ajánljuk mindenkinek, aki érintett a jövő nemzedék felnevelésében: szülőknek, tanároknak, gyerekek számára készülő termékek és szolgáltatások tervezőinek, előállítóinak, forgalmazóinak. Melissa Müller elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, bemutatja a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását.
|
Bővebb leírás
Ajánljuk mindenkinek, aki érintett a jövő nemzedék felnevelésében: szülőknek, tanároknak, gyerekek számára készülő termékek és szolgáltatások tervezőinek, előállítóinak, forgalmazóinak. Melissa Müller elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, bemutatja a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását. Konkrét tanácsokat ad abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, és óva int a reklám esetleges túlzott és káros befolyásától. Főleg tévéreklámokkal foglalkozik, de kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációját, feltárja a reklámok világát, és azok gyermekekre gyakorolt hatását. Bemutatja a reklámszakma különféle trükkjeit, és szót ejt a reklám jövőjéről.
Hozzászólások
Betöltés... |
|
|
|