Belépés

 | Kosár

loading

Nyelvtudomány 


ÚJ RETORIKA - KÖZÉLET, MÉDIA, KAMPÁNY - KOMMUNIKÁCÓTERVEZÉS A GYAKORLATBAN
Bolti ár: 2600,- Ft
Éppen nincs, de lesz!

ÚJ RETORIKA - KÖZÉLET, MÉDIA, KAMPÁNY - KOMMUNIKÁCÓTERVEZÉS A GYAKORLATBAN

Megjelenés éve: 2009
Oldalszám: 302
ISBN: 9788081010538
0. kiadás

darab   Kosárba

Vissza


Milyen módon és mivel hatnak ránk a politikai kampányok, a reklámok, a társadalmi mozgalmak tervezői, a média irányítói? Az irányítás, az ellenőrzés, a stratégia fogalmaival összekapcsolódó tevékenységük vajon milyen retorikai, kommunikációelméleti alapokon nyugszik? Egyáltalán, hogyan írhatók le a társadalmat alakító, közösségeket alkotó vagy megszüntető, értékeket, szimbólumokat, jelentéseket létrehozó kommunikációs események? Aczél Petra ezekre a minden szempontból aktuális kérdésekre próbál meg választ adni hiánypótló kötetében. Célja elsősorban, hogy a szervezetek, intézmények, a társadalomban és nyilvános térben tevékenykedők számára alkalmazható elméletet és gyakorlatot biztosítson, hogy lehetőséget teremtsen a nem (csak) a professzionális szférában tevékenykedők számára könnyen alkalmazható ismereteket szerezni. A könyvben a kritikai gondolkodást, elemzést elősegítő gyakorlatok, feladatok, bőséges példaanyag, illusztráció áll rendelkezésre.

leiras  
  
PatroNet CMS