Bővebb leírás
Vegyünk valamit, és ettől életünk megváltozik. Természetesen jobb lesz - halljuk folyamatosan a tévék, rádiók s az Internet reklámjaiból. A reklámok magát a fogyasztást tették a társadalom központi értékévé. Ha megveszünk egy árut, vagy igénybe veszünk egy szolgáltatást, akkor ezzel boldogságot és vágyainknak, álmainknak megfelelő életformát veszünk... Jelen kötet, amely a reklámszakma legkiválóbb (nagyrészt magyar) elméleti és gyakorlati szakembereinek tanulmányait gyűjtötte össze, arra keresi a választ, hogy a szociológiára támaszkodva milyen eszközökkel dolgozik a reklám, hogy hatását elérje. Elsőként általánosságban olvashatunk a kommunikációról, majd a kötet a reklám fogalmi kereteivel foglalkozik. A szerzők külön figyelmet szenteltek a reklámok célcsoportjainak (fiatalok, idősek, nők stb.), s a reklámhatásról is olvashatunk, megemlítve a humoros reklámok népszerűségének - nagyon is érthető - okát. A záró tanulmányok a jövőbe vezető úttal foglalkoznak. A szakterület jogi szabályozásának legfontosabb dokumentumait (gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló törvény, Magyar Reklámetikai Kódex 2009), néhány fogalom értelmezését, valamint az irodalomjegyzéket tartalmazó függelékkel záródó kötet.