Bővebb leírás
Mindenekelőtt azoknak a felsőfokú képzettségű szakembereknek (az „avatatlan” felnőttoktatóknak) ajánljuk a könyvet, akik tisztes szakmájuk mellett, mintegy „társbérletben” végzik a felnőttek oktatását, mivel az ő esetükben különösen fontos, hogy szakoktatói munkájuk kiegészüljön a személyiségfejlesztő nevelőtevékenységgel is, s tisztában legyenek a konstruktív tanítás-tanulás főbb jellegzetességeivel. Ajánljuk a leendő felnőttoktatóknak, napjaink andragógushallgatóinak, akik a pedagógia, andragógia és gerontagógia által meghatározott konceptuális rendszer erőterében készülnek a felnőttképzés fellegvárainak meghódítására. Ajánljuk a középfokú intézmények pedagógusainak, a szakközépiskolák, szakiskolák (szak)oktatóinak, a gyakorlati képzésben részt vevő vállalati szakembereknek, akik felnőtt- és/vagy szakképzési programokban felnőttoktatói tevékenységet végeznek, azzal kapcsolatosan tervezési, szervezési és értékelési feladatokat oldanak meg. Ajánljuk a könyvet a személyügyi területen tanuló hallgatóknak és a HR-es szakmában dolgozó munkatársaknak, akik az emberi erőforrások fejlesztésének legfőbb letéteményesei. Ajánljuk a könyvet a szak- és felnőttképzés területén dolgozó oktatásszervezőknek, akik a felnőttképzés energiabázisát reprezentálják