Bővebb leírás
Bár a pénzügyi válság 2008-as kirobbanása óta már három év is eltelt, a hatásai még mindig nagyon komolyan érződnek a gazdaság és pénzpiac minden szintjén: sok vállalkozás (a multiktól az aprócska magáncégekig) léte bizonytalan. A szerzők arra mutatnak rá, hogy a jelenség, a turbulencia vagy "kaotika" - tetszik, nem tetszik - természetes velejárója a történteknek olyannyira, hogy valójában kivételes vészhelyzetből egyfajta új normalitássá lépett elő, amely amolyan "gyengék elhullanak" alapon működik: az inkompetens cégek sorra elvéreznek, míg a felkészült, kreatív vállalkozások felvirágozhatnak. Ennek a sajátos időszaknak a menedzsmentszintű dinamikáját mutatja be a szerzőpáros könyvében, amelynek első felében körülírják a piaci turbulencia jelenségét, kiemelik ezen belül a menedzsment speciális feladatait a megváltozott kondíciók között, illetve ismertetik az ún. kaotika-modellt. A kötet további részében olvashatunk a rugalmasan alkalmazható menedzsment- és marketingrendszerek tervezéséről, valamint az üzleti vállalkozások fenntarthatóságáról a turbulencia korában.