Bővebb leírás
A Reklámozás és értékesítés a médiában, kábelen és a világhálón c. könyv - amelynek immár negyedik, korszerűsített kiadása látott napvilágot, s először válik magyar nyelven is hozzáférhetővé - azzal a céllal készült, hogy átfogó képet nyújtson a tömegkommunikációban a kilencvenes évek eleje óta bekövetkezett gyökeres szerkezeti és gazdasági változásokról, különösen hangsúlyosan elemezve a világháló és a globális értékesítés szerepét.
A tankönyvnek is kiváló kötet, amelyet kitűnő szakemberek írtak, megismertet a promóció céljaival, a reklámkutatás fortélyaival, a sajtó, a közszolgálati, a kereskedelmi, a kábel- és a helyi televíziók nyújtotta hirdetési lehetőségek hasznosítási módjaival, beavat a reklámköltségvetés készítésének rejtelmeibe, valamint a globális és a nemzetközi marketing tudományába. A kötet egyedülállóan szól az új online-kommunikáció jellemzőiről, részletesen a Web szüntelenül bővülő kereskedelmi lehetőségeiről, s teljesen új fejezet foglalkozik az Interneten történő értékesítéssel, a neten élesedő piaci versennyel és a világháló reklám célokra való hasznosításával.
E könyvet haszonnal forgathatják a marketing, a kereskedelem, a márkázás, a reklám, a reklám-design, a nyomtatott és az elektronikus média, az internetes értékesítés szakemberei, s minden érdeklődő, akit a XXI. század új technikái és új kommunikációs módjai érdekelnek