Belépés

 | Kosár

loading

Film, színház, muzsika, média 


Sztárok, celebek, influenszerek. A médiában megszerezhető ismertség és hírnév természete
Bolti ár: 2200,- Ft
Online ár: 1870,- Ft
Kedvezmény: 15%

Sztárok, celebek, influenszerek. A médiában megszerezhető ismertség és hírnév természete

Megjelenés éve: 2021
Oldalszám: 390
Kötés: fűzve
ISBN: 9786067392036
1. kiadás

darab   Kosárba

Vissza


Híres emberek mindig is voltak. Az ismertség okainak és természetének vizsgálata mégis csak nemrégiben vált fontossá a társadalomtudományokban. A téma hirtelen felértékelődésének hátterében a médiában zajló folyamatok - a sajtó és a televízió bulvárosodása, a közösségi média megjelenése, illetve az átlagemberek médiabeli szerepének egyre jelentősebbé válása - húzódnak meg. A sztár-jelenség átalakulása a tudományos értelmező keretek változását is magával hozta, és az identitás nyilvános megalkotásának vizsgálatáról a fókusz mára sok szempontból áttevődött az influencer-marketing igényei által fűtött médiagazdaságtani megközelítésre. Guld Ádám könyve a téma sokoldalú, esettanulmányokon és példákon keresztül történő bemutatása során egyszerre követi végig a "sztár" alakváltozását, villantja fel a háttérben zajló mediatizácós folyamatokat és a legfontosabb elméleti szempontokat. A kötet a média világa, a rajongói kultúrák vagy a marketing legfrissebb eredményei iránt érdeklődők számára egyaránt inspiráló és informatív olvasmány lehet. Glózer Rita

leiras  
  
PatroNet CMS